Nu Online
Momenteel zijn er 87 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pasvorm trouwjurk

  24-2-2010 10:02:26
Hallo,

is er bij jullie een groot verschil tussen het kleed op pasmaat en kleed exact op jullie maat?
Ik vind m'n kleed suuuuuuuupermooi! Maar ik vind dat ik er dikker in toon.
Zal dit beteren wanneer het helemaal op maat is?
Groetjes, xxxxx

Sophie
22-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 12123


Eva
10-7-2010
 Meld misbruik24-2-2010 10:08:22

Dag Sophie,

Dit zal zeker beter zijn als het op maat is. Geen zorgen maken.

Eva



heidi

 Meld misbruik24-2-2010 11:01:25

dit komt in orde als deze op maat is, geen zorgen in maken.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-2-2010 14:46:39

Veel hangt af van hoe ze in de winkel alles hebben afgespeld. Bij Couture Rachel hield die vrouw het kleed gewoon voor, terwijl zij het enkel vastspelde aan mijn bh. Dat gaf toch wel een ander beeld dan in de eigen maat.
Bij het Bruidshuis daarentegen speldde die mevrouw alles af: ze maakte het vast aan mijn bh, maar nam ook bovenaan in, onder de oksels,... Zo had je een écht goed beeld van hoe het er echt zou uitzien.

Groetjes,

Véro



Sarah
2-7-2011
 Meld misbruik14-3-2011 1:08:16

komt zeker goed, veel betere pasvorm en veel minder overschot aan stof!
no worries



sharon
22-6-2013
 Meld misbruik27-11-2012 23:17:59

hallo sophie,

je hoeft je geen zorgen te maken...eens het op je maat gemaakt zal zijn, zal het prachtig zijn :-)
ik had ook dat gevoel toen ik het mijne aandeed. kon zelf nie dicht op mijn rug... kvoelde mij precies 10 keer dikker dan ik in werkelijkheid ben. toen heeft die mevrouw alles heel goed samengetrokken en onder mijn oksels vastgespeld... toen was het perfect :-)

groetjes
sharon


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...