Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingen gasten

  23-2-2010 20:13:36
Hoihoi,

Wij hebben als bedankingen voor onze gasten doosjes waarin we huwelijkssuiker gaan steken.

Die heb ik al een paar maanden liggen, en het begint nu echt wel te kriebelen om de doosjes in elkaar te steken, en het suiker erin te doen.

Volgens de vrouw van de winkel waar ik het suiker heb gekocht mag ik het toch zeker 2 maand op voorhand in de doosjes doen, zij doet dit zelf ook bij geboortesuiker.

Maar nu wil ik graag jullie mening. We trouwen op 8 mei. Wanneer zouden jullie eraan beginnen?

Dankjewel!

Mel

Melissa
8-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 12751


Ellen
26-6-2010
 Meld misbruik23-2-2010 20:49:58

Hey Melissa,

Ik zit met hetzelfde "probleempje" als jij, ik wil er ook aan beginnen, wij trouwen op 26 juni, kwaad zal het niet kunnen, ik denk dat je er alleen voor moet zorgen dat ze erna niet op een te warme plaats staan.

Groetjes en veel plezier met het vullen
Ellen



Dorien
10-7-2010
 Meld misbruik23-2-2010 20:57:18

Hey!

Wij zouden ook zoiets dergelijks willen doen. Waar hebben jullie je doosjes en bruidssuiker vandaan gehaald?

Groetjes,
Dorien



lindsy
4-6-2010
 Meld misbruik23-2-2010 21:04:12

Hey, wij trouwen op 4 juni en heb hier ook al alles voor de bruidssuiker klaarstaan. Ook bij mij kriebelt het al om eraan te beginnen :) Ik heb de suiker, de doosjes en de kaartjes bij Ava gehaald, ook bij bv Suprabazaar kan je dergelijke doosjes kopen.



Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik23-2-2010 21:16:34

Ik heb de mijne gisteren bij AVA gehaald & we trouwen op 29 mei. Ik ga nog een beetje wachten, denk ik, hoewel ik ook wel zin heb om eens te proberen! ;)



Melissa
8-5-2010
 Meld misbruik23-2-2010 22:01:10



Ook onze doosjes komen van bij Ava.Je hebt daar speciale doosjes met ringen op enzo...

Een deel van onze suiker komt van bij de Makro (toch wel een aantal euro's goedkoper voor een kilo)

En 1 doos komt van bij een winkel hier in ons dorp ( Stekene) Dat waren zo van die kleine roze chocoladehartjes. En die konden we niet bij de Makro vinden.

We hebben nu een weekje vakantie, (de laatste voor onze trouw) en ik vond het gewoon leuk dat ik het nu al kon doen, zodat ik me niet de laatste weken voor de trouw moet haasten.
Denk dat er nog genoeg te regelen/stressen zal zijn.

En bij doopsuiker doen ze het toch ook een aantal maanden op voorhand he? We moeten er dan inderdaad voor zorgen dat ze niet te warm staan. Maar dat is geen probleem!

Bedankt voor jullie hulp meiden, en veel plezier met jullie geknutsel :)

Mel



Annelies
8-5-2010
 Meld misbruik24-2-2010 8:51:29

Wij trouwen ook op 8 mei en zijn ook van plan een gelijkaardig bedankje te geven! Ik ga dit weekend mijn inkopen doen en begin er dan ook aan!

Geniet van jullie dagje! Ik probeer me dat nu al in te prenten dat ik 200% moet genieten!

groetjes



heidi

 Meld misbruik24-2-2010 11:00:47

kan je gerust 2 maand op voorhand doen, ik maak regelmatig geboorte,huwelijks en comuniesuiker, steek nadien alles in een grote doos en op een droge plaats zetten(niet in een plaats van sterke geuren zetten zoals droogkast, suiker kan de smaak ervan opnemen)



LINSY
21-7-2010
 Meld misbruik24-2-2010 17:19:02

kan men de suiker ook laten bedrukken zoals bv bij de m&m's?of kan je ze vinden in licht roze?



kristien
25-6-2010
 Meld misbruik24-2-2010 19:45:04

bij bijvoorbeeld bedankjes.nl kan je ook bruidssuiker laten bedrukken. En je vindt bruidssuiker in alle kleuren van de regenboog denk ik!



isabelle
1-8-2010
 Meld misbruik8-3-2010 12:24:55

Hallo ik heb een vraagje worden ook bedankjes gegeven aan de mensen op de receptie of is dit enkel voor de mensen van het avondfeest?



Vincent
10-9-2008
 Meld misbruik11-5-2010 17:13:20

Je kan de suiker perfect laten bedrukken. Kijk maar even op www.maisonsucree.be ... Zij doen zelfs bedrukte lolly's, doosjes, wijnflesjes, en nog veel meer...



Vanessa
21-5-2010
 Meld misbruik11-6-2010 11:48:18

Wij hebben als bedankjes een chocoladereep gegeven met onze foto op
iedereen vond het heel origineel!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...