Nu Online
Momenteel zijn er 100 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ceremoniewagens AAAC limo aan te raden

  7-2-2010 14:19:46
Beste mede-bruidjes,

We zijn gisteren onze ceremoniewagen gaan vastleggen bij AAAC limo. Het is echt een aanrader super vriendelijke mijnheer en ook goed bij prijs. Zijn ook nog bij anderen langsgeweest en ofwel gigantisch duur (rekenen de uren van wannneer de auto de garage verlaat -> jij kan bijbetalen als die mensen in de file staan en niet alleen km maar ook per uur extra betalen). We zijn echt enthousiast buiten gekomen.
Echte aanrader!

Groetjes,
Ann

ann
18-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1576


veerle
21-8-2010
 Meld misbruik8-2-2010 15:03:25

Hallo Ann,
Ik ben nog aan het afwegen. Koets of wagen. Van de koets heb ik ondertussen een idee wat het kost, maar van wagens heb ik absoluut geen idee. Over welke bedragen spreken we +/-?



ann
18-6-2010
 Meld misbruik8-2-2010 15:10:05

Hallo Veerle,

Dit hangt echt af van type wagen (kan van 200 euro tot 500-600 euro gaan) dat je neemt en ook van hoever je woont van de maatschappij waar je huurt (bij sommige is dit niet zoveel maar sommige tellen echt goed door per km en uur dat ze moeten rijden) en natuurlijk ook hoe lang je ze nodig hebt. Je kan beter eens zelf opde verschillende sites kijken als je een idee al hebt wat je graag zou willen en dan contact opnemen.

Groetjes,
Ann


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...