Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Receptie

  7-4-2003 14:44:47
Wij zijn momenteel bezig met het voorbereiden van ons huwelijk. We twijfelen nog over 2 zaken :
(1) Heeft er iemand suggesties over hoe we de gasten naar hun plaats kunnen laten gaan? Meestal gebeurt dit ofwel met afroeping ofwel met kaartjes die aan de entree worden afgegeven. Wat vinden jullie hiervan of heeft iemand andere ideeën?

(2) Voor de receptie van de avondgasten hebben we bij onze feestzaal keuze tussen 2 mogelijkheden. Ofwel wordt er door de garcons rondgegaan met warme en koude hapjes ofwel krijgt iedereen bij het binnenkomen een glas met een bordje eraan met een aantal toostjes erop. Heeft iemand dit laatste al meegemaakt op een trouwfeest? Wat is jullie ervaring hiermee?

Steven
19-7-2003
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1665


Sarah
27-9-2003
 Meld misbruik7-4-2003 16:07:03

wat betreft je tweede vraag: ik ben reeds op feesten geweest waar men bij het binnenkomen een bordje kreeg, maar eerlijk gezegd vond ik dat dat ferm vervelend was. je hebt dan de ganse tijd een bordje in je ene hand en een glas in je andere. Maw geen handen meer vrij!!
Ik vind het dus en leuker en praktischer dat garçons rondgaan.




25-4-2003
 Meld misbruik10-4-2003 10:49:20

wij trouwen binnen 2 weken en zijn er ook nog niet uit hoe we de tafels gaan verdelen. maar ik denk dat we kaartjes gaan afgeven als ze binnenkomen.wat dat 2 de betreft bij ons gaat er een garçon rond en hoef je alleen maar je glas vast te houden nog veel succes bij het kiezen.



Greet
26-7-2003
 Meld misbruik22-4-2003 21:28:51

Voor de voetbalfans: elke tafel heeft een logo (van een team bv. Barcelona, Bayern München enz) en de mensen krijgen bij het binnenkomen een klein papiertje met het logo erop. Die tafel zoeken ze bij het binnenkomen.



bianca
10-12-2004
 Meld misbruik18-8-2003 16:08:21

1.ik zou me hier niet zo druk over maken,want meestal komen de gasten binnen en kiezen zelf een plekje..maar wil je persee dat ze n bepaalde plek hebben ,maak je een tafelschikking met naambordjes,of iemand wijst ze hun plek aan!!!!!2 ik zou zelf t eerste kiezen.een beetje raar om een bordje in je hand te krijgen als je binnenkomt,heb dit ook nog nooit meegemaakt!!!1111veel succes bij jullie keuze.bianca


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...