Nu Online
Momenteel zijn er 95 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Farah Love te Zwijndrecht

  21-10-2005 20:09:18
Hey,
Weet er iemand of ze bij Farah Love ook suite kleding hebben?
Ik heb mijn kleedje al gevonden, maar mijn toekomstige schoonzus zou daar eens willen kijken.
Of andere winkels waar ze mooie suite kleding aan schappelijke prijzen verkopen.
Bedankt voor de tips.
Cindy
24/06/2006

Cindy
24-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 651


Ilse
4-8-2006
 Meld misbruik21-10-2005 20:59:24

bij cermo hebben ze mooie suitekleding. Prijzen weet ik niet aangezien ik zelf voor mijn bruidskleed vandaag ben geweest en gevonden.



Els
7-5-2005
 Meld misbruik24-10-2005 8:22:16

Hallo Cindy,
Bij Farah Love hebben ze zeker suitekleding. Je kan daar zowel kopen als huren.
groetjes,
Els



eddy

 Meld misbruik4-12-2005 10:15:40

Geachte,

Als Farah Love jullie niet kan helpen met de suitekleding voor de heren dab kanik jullie, en mat zeer goede ervaring, De Ceremonie op de Mechelssteenweg in Antwerpen aanraden. open op zaterdag tot 17.00u. Goed hé


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...