Nu Online
Momenteel zijn er 39 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kleermaakster

  13-10-2009 18:01:40
Hoi,voor ons huwelijk wil men ma haar kledij laten maken door een kleermaakster.
Weet er iemand een goeie zijn regio waregem,harelbeke,deerlijk...
Alvast bedankt.grts

sam
18-6-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1971


Heidi
8-8-2008
 Meld misbruik13-10-2009 18:32:31

Hoi,

Ik weet iemand die uw trouwkledij kan maken.
Ze heeft al 2x mijn trouwkleed gemaakt.
Ze woont wel in wilrijk.
Als je meer wil weten kan je me altijd mailen.

Suzukibabe@telenet.be

Gr
Heidi



Tine
1-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 20:27:44

Hey,

Bij bruidskledij Steven in Torhout maken ze zelf kledij. Ik heb geen idee of ze het goed doen of niet, maar mijn mama denk er eventueel ook aan daar te gaan. Bij het passen van een bruidskleed, had de kleermaakster wel veel interessante tips.

Veel succes!
Tine



Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik13-10-2009 23:28:42

Hallo, ik heb al veel goeds gehoord over November Styling. Heeft ook een website. zij maakt kleding voor zowel bruid als suite of gala. Ik heb een een prijs gevraagd voor een bruidskleed en dat was rond de 750 euro. Omdat ik lees dat het voor je moeder is (en dus suite) zal het wss goedkoper zijn, afhankelijk van de stof die je kiest.
Ik denk wel dat zij van Limburg is, dus misschien wel ver, maar ik dacht dat zij de eerste keer vrijblijvend bij je thuis komt. Je kan altijd eens horen hé.



inge

 Meld misbruik18-10-2009 15:59:24

Ken je Stoffen Capriss in Torhout? Daar kan je de stoffen kiezen en volledig op maat laten maken.Mijn zus heeft haar kleed daar laten maken en het was super!
www.stoffencapriss.be



Heidi

 Meld misbruik28-1-2010 21:32:53

hallo

bij Mia Monta in Zottegem kan je suitekledij en trouwjurken op maat laten maken.

groetjes Heidi



nancy

 Meld misbruik13-5-2010 16:43:44

hallo ,
ik ben een zelfstandig meester kleermaakster
bij mij kun je altijd terecht
mijn website is
www.nancyclaus.be
ik geef ook naailes in de streek van menen
misschiens kun je het zelf wel maken!!!!!
gr nancy



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...