Nu Online
Momenteel zijn er 78 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

opdrachten vrijgezellen

  16-9-2009 11:34:36
hallo iedereen,

wij zijn met een paar vriendinnen een vrijgezellendag te organiseren.
we blijven maar twijfelen welke opdrachten we onze vriendin zouden kunnen laten uitvoeren.
hebben jullie leuke tips en wat hebben jullie zoal moeten doen.

groetjes Daisy

Daisy
25-9-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 4614


Katrien
3-10-2009
 Meld misbruik16-9-2009 11:50:31

Hey!

Ik hoop dat jullie vriendin niet toevallig op deze site zit ;) hehe

Ik zal zeggen wat ik tijdens mijn vrijgezellenfeest heb moeten uitsteken.
Het was wel een weekend bij mij aan zee!
We zijn de zaterdagochtend naar Brugge vertrokken in thema Hawaii. Iedereen van de groep had een tshirt aan met "katrien gaat trouwen" en vanachter "the crew" op gedrukt en een bloemenkrans rond de nek. Ik had een strooienrokje met een roze tshirt met achteraan "losgelaten vrijgezel", een kokosnoten bh (zelf gemaakt door mijn vriendinnen) en bloemekransen en een supermooie bloem voor in mijn haar (ik was écht AF)

De opdrachten:
- een quiz over onze vriendschap (bv: waar is die foto getrokken, wat hebben we die avond gegeten,...) niet makkelijk dus!

- Kriek Lindemans raden: allemaal soorten fruitbier (rood) en dan moest ik Lindemans, Boon, Bellevue, Extra, Rodenbach... raden

- Grabbeldoos: een zelfgemaakte schoendoos vol met prulletjes en daarrond een stof geplaatst met een mouw. Ik moest de mensen doen grabbelen voor 2 euro...

- Schriftje met 3 vragen door mensen laten invullen "Tips voor goed huwelijk" "Tips voor eerste huwelijksnacht" en "tips voor als mijn man niet uit zijn luie zetel wil komen". (je krijgt zalige antwoorden)

- Peniscakes verkopen (hoeft geen uitleg bij)

- ...

Dat is het zo wat!

Hopelijk kon ik zo helpen!
Veel plezier alleszins met de voorbereidingen en denk eraan, laat ze alleen opdrachten doen die je zelf ook zou doen, anders is het echt niet tof.

Groetjes
katrien





heidi

 Meld misbruik16-9-2009 11:52:24

alles hangt natuurlijk af hoe je vriendin is, preuts of niet. Wij hebben dit ooit georganiseerd, maar voor haar was niets teveel, we hadden snoepjes op een t-shirt geplaatst, voor 50cent mochten de mannen deze afsnoepen zonder handen (vaak moedigden die vrouwen hun man nog aan en kreeg ze meer geld in haar potje), dan moest ze ballonnen tussen de buik van een man laten ontploffen(gaf leuke beelden op video), zingen op een terras (vooraf mensen een zin laten opschrijven, deze verbonden en dit moest ze dan opzeggen), enz... was een supperdag en ze had een leuk centje bijverdiend



Anne
7-8-2009
 Meld misbruik16-9-2009 13:42:44

Heel belangrijk vind ik, is dat jullie vriendin het leuk vindt. Dat jullie respect hebben voor haar en dat ze niets hoeft te doen tegen haar zin. En dit heeft niets met preuts zijn te maken. Iedereen is zoals hij is.
Voor mijn vrijgezellen'dag' zijn we met z'n allen naar de een kuuroord geweest, puur genieten. Dan lekker gaan eten en dan op stap met leuke opdrachtjes (zoals katrien). Ik moest niets doen wat ik niet wou, vond ik super tof.
Als jullie vriendin niet graag over straat loopt als vb. een koe, helemaal verkleed, doe haar dat dan ook aub niet aan. Ze moet zich goed voelen, het is HAAR vrijgezellen.

grtjs
Anne



Ingrid
29-9-2009
 Meld misbruik16-9-2009 15:07:04

Vooral goed weten wat je vriendin wilt en zeker niet wilt.
Waarom zou je haar dat niet vragen?
Ik heb al gehoord van iemand die een avond juwelen heeft gemaakt met haar vriendinnen, sauna,...
Het moet in de eerste plaats tof zijn voor de bruid he.



Sarah
28-8-2010
 Meld misbruik16-9-2009 17:23:35

Eerder dit jaar heb ik mee een vrijgezellen voor een vriendin van mij georganiseerd, het is een superleuke dag geworden. We hadden twee "hoofdactiviteiten"
Overdag hebben we het spel "The Target" gespeeld, dat is een "gangster en politie"-spel met gps'en en je kan dit in de meeste grote steden spelen, gewoon eens googlen en je vindt het wel. Voor dit spel hadden we ons allemaal als maffiosi of agenten verkleed en onze vrijgezel hadden we in een gestreept boevenpakje gestoken :)

's Avonds zijn we naar een travestieten-act geweest in de buurt van Antwerpen. Dit was eten+een show, de locatie heette Mask'ara. Was echt een avondje goed lachen.

Tussendoor hebben we ook nog typische opdrachtjes gedaan (nagels lakken van mannen, twister spelen op de groenplaats in antwerpen...)

Hopelijk helpt dit een beetje :)



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik16-9-2009 22:35:20

Wij hadden voor een vriendin ook het spel 'the target' gedaan, zeker een aanrader!
snoep verkopen, gedichtje maken voor de ander en het ergens opzeggen (bij ons op een kermis aan een kraam), auto's wassen, een kwisje, vragen aan voorbijgangers...

Maar inderdaad, even nagaan wat je vriendin graag zou doen...



Melissa
19-9-2009
 Meld misbruik17-9-2009 13:54:11

Hey hello!

Ik heb ook het Target-spel gespeeld, al was ik een zeer gemakkelijk target, zo verkleed! :-)

Verder hadden ze ook enkele opdrachtjes voorzien, zoals daar waren :

-in 5 talen de weg vragen naar de Grote Markt (we stonden op de grote markt)
-5 mannen hun benen scheren
-de Hukkelbuk aanleren op de markt aan verschillende mensen
-5 tips verzamelen voor een geslaagd huwelijk
-mannen zoeken die in dezelfde maand/hetzelfde jaar geboren waren als mijne shoe
-5 mannen vragen hoe ik een das moest knopen (die ik aanhad)
-een halve citroen opeten zonder verpinken
-10 gelukwensen verzamelen van mannen
-de t-shirts van mijn vriendinnen volkladden met een persoonlijke boodschap
-uitschreeuwen op de markt dat ik ging trouwen en hoe gelukkig ik wel niet was
-een vragenlijst invullen over mijn schattie

Hope this helps,

Melissa
(19/09/09)



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-9-2009 20:43:10

Mijn vrijgezellenavond met opdrachtjes: zie website: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/ --> nieuws --> 5 juli: de uitnodiging die ik ontvind van mijn 'ladies in red' --> de avond zelf: 12 juli

Groetjes,

Véro



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik18-9-2009 16:00:20

Blijkbaar is the target populair want heb ik ook moeten ondergaan ;-)

Mijn opdrachtjes: (we waren op de sinksefoor)
-verkoop zakjes snoep
-schrijf een gedicht voor je verloofde met die bepaalde woorden
-zoveel mogelijk gratis eten verkrijgen
-zoveel mogelijk gratis attracties doen
-iemand vinden met dezelfde naam als je verloofde
-...

Veel succes!

Groetjes, laura

PS ben nu ook de vrijgezelle aan het organiseren van mijn zus!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...