Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen laten kleuren

  16-9-2009 10:00:23
Hey

Ik ben reeds 67 dagen getrouwd en binnen 45 dagen stapt mijn zus in het huwelijksbootje. Voor onder mijn suitekleedje heb ik zwarte schoenen nodig en ik zou graag mijn trouwschoenen willen laten zwart kleuren. Weet iemand rond Antwerpen-Mechelen waar je dit kan laten doen?

Thx!

Groetjes, Laura

Laura
11-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1469


Lien
16-2-2008
 Meld misbruik16-9-2009 11:27:04

Mijn zus had dit ook gedaan en het resultaat was echt niet mooi... Ik zou het dus zelf nooit doen.



Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik16-9-2009 13:40:04

Hallo,

Mij hebben ze het ook afgeraden. Ze zouden blauw uitslaan zeiden ze.. Ben blij dat ze zo eerlijk waren want wilde het ook echt laten doen.

Groetjes,
Katrien
89 dagen getrouwd!



Ingrid
29-9-2009
 Meld misbruik16-9-2009 15:09:25

Ik zou denken dat dit toch perfect moet lukken als je gewoon zwarte schoenblink koopt en dit erover smeert?



Katrien
19-6-2009
 Meld misbruik16-9-2009 15:28:56

Idd dacht ik ook maar volgens de schoenmaker was het geen aanrader.. Het zou blauw uitslaan, vooral in de plooitjes vooraan van het stappen. Ga mijne dus niet meer verven, ga ze zo bij gelegenheid afdragen.

Groetjes,
Katrien
89 dagen getrouwd!



Tessa
10-10-2009
 Meld misbruik16-9-2009 21:37:30

Hey Laura,

Ik ben in Breda geweest bij Tsjari, daar vertelde me dat zij schoenen kunnen kleuren in elk kleurtje dat je wil...
Ik zou hen is mailen met de vraag of dit ook kan met jouw schoentjes...
Denk wel dat het enkel lukt als het stoffen schoentjes zijn...

Mail eens zou ik zeggen...

Veel succes

Gr.
Tess
Nog 24 dagen (AAAaaa...)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...