Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

morgen is het zover:kleed zoeken!!

  23-1-2004 14:30:21
goh, ik ben nu al nerveus omdat ik morgen een eerste keer mag gaan zien voor een trouwjurk!
Maandag laat ik het jullie weten hoe het was in geuren en kleuren.
Goed weekend aan iedereen!!!
Kathy

Kathy

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1227


An
18-9-2004
 Meld misbruik23-1-2004 15:43:01

ik ga morgen ook op jacht! De ronde van Limburg zeg maar: Couture Paule, Bruidsmode Karin en E&R fashion. Ik ben ook al geweest bij Jagré (heel tevreden) en Maxims Couture (iets minder tevreden), maar ik ben nogal een twijfelaar... Ik hoop maar dat ik morgen mijn keuze kan maken!
Succes allemaal (ben al supernerveus!)



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik23-1-2004 17:50:13

allé, ik word al zenuwachtig in jouw plaats. Laat je iets weten... Ik ga binnenkort ook mijn zoektocht starten..

succes morgen
Emmely



An
18-9-2004
 Meld misbruik24-1-2004 17:15:04

hoihio: ik heb mijn trouwjurk gevonden! We zijn eerst bij Bruidsmode Karin geweest in Dilsen-Stokkem. Dat is een aanrader: vrij veel keuze, vriendelijk en bijna alle jurken onder € 1.000. Bovendien krijg je een bon voor € 62 acessoires en zjin retouches inbegrepen. Toch heb ik mijn kleed daar niet gevonden maar bij Couture paule. iets duurder, maar wel het kleed van mijn dromen!



Kathy

 Meld misbruik26-1-2004 10:17:30

Ik denk dat ik mijn droomjurk ben tegengekomen.Tis één van Rembo Styling... Sta nog te twijfelen tussen 2 modellen, maar ga nog eens terug met mijn zus dan. (nu zaterdag was enkel mijn ma mee).
Verkoopster was heel vriendelijk, heb zeker 8 à 10 jurken mogen passen, en alles op mijn tempo! Een aanrader voor westvlaamse meisjes:ga nr Vomac te Oostkamp. Ik ga zelfs geen andere winkel meer doen!
Succes nog met jullie voorbereidingen!!
groetjes, een doodgelukkige toekomstige bruid



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik26-1-2004 16:31:29

Bedankt Kathy voor je verslag, ik denk dat ik daar ook een afspraak maak...

groetjes,
Emmely



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 21:47:02

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...