Nu Online
Momenteel zijn er 154 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Sarah 10 juli te Hofstade

  9-4-2009 1:28:30
Hey,

Ik zoek het bruidje die op 10 juli in Hofstade gaat trouwen. Ik vroeg me af of je Hofstade Aalst of Zemst bedoeld? Wij trouwen in Hofstade Zemst maar de pastoor had geen trouw op jouw datum staan dus ik veronderstel dat je Aalst bedoelde?!
Zou handig zijn geweest moesten we de kosten van de bloemen kunnen delen als we daarin dezelfde mening hebben natuurlijk.

Groetjes, Laura

Laura
11-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1530


Sarah

 Meld misbruik11-4-2009 10:48:04

Hey Laura,

Ik bedoelde wel degelijk Hofstade Zemst, maar wij trouwen niet voor de kerk. We doen wel een alternatieve viering.
Trouw jij 10 juli of 11 juli (sorry ben het vergeten)?

Groetjes, Sarah



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik11-4-2009 12:12:12

Ahzo! Nu begrijp ik het ;-)
Ja trouwen voor de wet doen we niet in Zemst want ik vond de zaal daar niet mooi :p dus ja, nu trouwen we op 3 juli voor de wet in Edegem, waar mijn vriend woont.
Voor de kerk trouwen we op 11 juli in Hofstade.
Kennen we elkaar mss? Ik ben Laura Agemans.
Je kan altijd een kijkje nemen op onze site:
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl

Groetjes, Laura



nikki
4-8-2012
 Meld misbruik19-1-2012 14:35:23

laura ik zie dat jij in de ker ik hofstade bent getrouwd hehe hoeveel koste jou trouw daar ?? ik ben namelijk ook van hofstade zelf en ik ga deze zomer trouwen maar pastoor frans krijgt ik maar niet te strikke voor te overleggen jij enig idee hoe of waar ??enhoeveel het koste



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik19-1-2012 22:06:32

Dag Nikki,

Dat was 200 euro.
Pastoor Frans is redelijk flexibel in alles, alleen sommige teksten moet je wel nemen.
Jammer dat de kerk zo groot is want ook al hadden we wat volk, het leek weinig;
Maar verder was het zalig om in die kerk te trouwen :)
Van pastoor Frans moesten we ook op bezinningsdag gaan, heel leuk!
Ik had toen zijn telefoonnumer en die neemde hij altijd wel op. Of de mail maar daar reageerde hij niet veel op, maar het moest wel voor het misboekje.

Ale proficiat met jullie verloving en een mooie trouw gewenst!

Groetjes,
Laura



nikki
4-8-2012
 Meld misbruik21-1-2012 19:28:38

ok bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...