Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kledij bruidskindjes

  12-8-2005 12:52:08
Hallo iedereen,

wij trouwen 3 december 2005 en hebben 2 bruidskindjes, een jongetje van 3 en een meisje van 4.

Hoe lang op voorhand gaan jullie kijken voor de bruidskindjes hun kleding?

groetjes
kathleen
http://users.telenet.be/kathleen-dimi

kathleen
3-12-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1860


Lindsay
9-9-2005
 Meld misbruik12-8-2005 13:06:54

hallo,

Wij trouwen op 9/9/2005 en zijn in juni voor kleertjes gaan kijken voor 3 jongetjes en 1 meisje en dat was ruim op voorhand. Omdat jullie in december huwen is dat automatisch wintercollectie dus moet je enkel rekening te houden met het soort kledij dat je wil voor de kindjes. Wij kozen voor iets dat ze nog kunnen dragen na het huwelijk. tof maar sportief voor de jongend en een kleedje voor het meisje. Kies iets dat in de aard ligt van de kindjes zodat ze zich op het feest ook op hun gemak voelen.

Alvast veel succes,
Lindsay



An
24-9-2005
 Meld misbruik12-8-2005 13:17:35

Wij trouwen op 24 september en hebben ook bewust gewacht op de nieuwe wintercollectie. Wij gaan dit weekend onze 4 kindjes aankleden. Wij hebben 2 meisjes van 2 jaar en 2 jongens van ca.5. De nieuwe collectie is bijna overal gearriveerd. Wij hebben dat de voorbije weken echt wel in 't oog gehouden. Nu is ook de periode dat de mensen voor uniformen en andere "schoolkledij" beginnen te shoppen. De wintercollectie gaat wel minder snel de deur uit dan de zomercollectie, maar ik zou toch niet te lang wachten. En van nu tot december groeien die kindjes normaal geen volledige maat meer. Zeker niet als ze 3 en 4 jaar zijn. Ga al eens kijken en als je uw goesting ziet, neem dan de kindjes mee en laat ze het passen. (Sleur ze geen hele dag mee om te gaan shoppen, want weinig kindjes vinden dat leuk)
Dus, ik zou 1 van de weken toch eens gaan kijken, zeker als je voor allebei zowat hetzelfde wil. (Wij hebben zelfs dubbele maten nodig)

Veel plezier ermee.

An & Tom 24/09/05



Sophie

 Meld misbruik12-8-2005 13:39:35

Hoi Kathleen,

Net als An trouw ik op 24/09/2005.
Wij gaan morgen gaan (zaterdag) kijken voor kleren voor de kindjes. Ik ben al in alle winkels geweest maar de meeste collectie verwachten ze maar eind augustus, 1ste week september....te laat dus.
Ik ben nu in de A mode terecht gekomen waar ganse de collectie al binnen is: ze hebben daar alle merken en zijn héél vriendelijk.
Dus morgen ga ik al kijken. Zou zo zeggen: wacht niet te lang en ga zeker op voorhand kijken waar je naartoe wil zodat je ze niet van winkel naar winkel moet sleuren.

Groetjes,
Sophie



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik13-8-2005 0:08:20

Dag Kathleen,
moest ik jou zijn, 'k zou begin november gaan kijken.
dan is het echt wel wintercollectie. nu is het nog veel te vroeg voor jou, want het is een collectie voor een tussenseizoen he nu.

Wij hebben de kleertjes zo 'n 3 maanden op voorhand besteld, maar ze moesten gemaakt worden.


Groetjes

Vanessa



An
24-9-2005
 Meld misbruik17-8-2005 8:48:56

Wij hebben de kleedjes gevonden en de kousen die we bij de rokjes van de kindjes wilden zijn al uitverkocht. Dus ik zou echt niet te lang meer wachten.
Ze zien er trouwens beeldig uit.

AN & TOM 24/09/05



Christophe

 Meld misbruik25-8-2005 22:54:14

Hallo Kathleen, al gedacht aan live muziek in de kerk of tijdens de receptie? Indien interesse mail naar cversaevel@skynet.be

alvast veel succes met de kleertjes en misschien tot de volgende

mvg

elm


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...