Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

PLANNING

  1-8-2005 13:45:16
Hallo iedereen,

Wij trouwen op 24 september en we zitten (hopelijk) nogal juist op schema. Om onze verdere planning vorm te geven ben ik eigenlijk op zoek naar zo'n lijstje waar je gewoon op kan aankruisen wat nog te doen is en wat al gebeurd is. Heeft er iemand zo'n lijst ter beschikking (digitaal). Liefst een belgische, want om de één of andere reden zijn er tal van lijstjes te vinden, maar dan allemaal van onze noorderburen en die hebben toch net iets andere gebruiken soms.
Bedankt alvast,
An & Tom

An
24-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 679


Leen
27-8-2005
 Meld misbruik1-8-2005 13:55:14

Beste An,
Op deze site staat er enn planning... Even zoeken maar zeer praktisch!! Ook een gastenlijst enzo... kan je hier terugvinden! Wij trouwen binnen 26 dagen en wij hebben deze plannig gebruikt.
Veel succes! Grtn David en Leen



Nancy
15-7-2006
 Meld misbruik1-8-2005 19:09:39

Dag An en Tom

Op de website www.trouw-mariage.be , kan je een lijstje vinden van wat je een aantal maanden, weken of dagen voor het huwelijk niet mag vergeten of best op dat moment al in orde brengt. Het is geen lijstje om aan te kruisen, maar best wel interessant en het is een Belgische site. Misschien kan het je helpen?
have fun en succes.



Sophie

 Meld misbruik2-8-2005 8:18:25

Hoi An,

Wij trouwen ook 24/09/2005.

Wat moet je nog allemaal doen? Ik heb een ganse lijst samengesteld op basis van de planner hier op de website. Echt een aanrader!

Uiteindelijk bleek dat we nog héél wat mochten doen: kleren bruidskindjes, kleren van mijn vriend, passen van mijn trouwkleed, lingerie aankopen, bij de bloemiste gaan, trouwringen gaan ophalen, samenkomen met pastoor, misboekje maken, enz, enz, enz....

Groetjes,
Sophie



An
24-9-2005
 Meld misbruik2-8-2005 8:47:47

Dag Sophie,

Wij gaan volgend weekend voor de bruidskindjes hun kleren. Wij zijn nu volop aan 't knippen en plakken om onze uitnodigingen (eindelijk) buiten te krijgen. We zijn ook nog op zoek naar een goede fotolocatie (hadden er één, maar daar gaan ze beginnen werken begin september) en een openingsdans. Wat we al wel hebben gedaan:
de suite is volledig aangekleed inclusief schoenen en lingerie behalve de bruidegom (en het feit dat ze mijn kleed opnieuw moeten maken omdat er fouten in zaten), de feestzaal en de menu liggen vast, het misboekje is bij de drukker, de ceremoniemeester en de DJ liggen vast, de auto's zijn gereserveerd, de zangeres weet wat ze moet zingen, we hebben de "accesoires" voor de bruidskindjes, onze vrijgezellenavond is achter de rug, we hebben een website gemaakt, ondertrouw is gedaan, we hebben een fotograaf en videograaf, we hebben iemand voor de bloemen en gaan één van de dagen bespreken wat we juist willen, we hebben alles in huis om de snoepjes van de kindjes aan de kerk te maken, het idee voor het gastenboek is er, maar moet nog wel uitgewerkt worden, de huwelijksreis is geboekt, onze trouwringen zijn ze aan het ontwerpen, we hebben een daguitstap gepland met onze bruidskindjes, we hebben een sauna gereserveerd voor een paar dagen ervoor nog eens lekker te ontspannen, ik ben mijn schoenen af en toe al wat aan 't inlopen en het goede weer is besteld.
Voilà, zover zijn we dus nu al. En bij jullie alles onder controle? Anders moeten jullie ook nog wat goed weer bestellen, stel dat mijn bestelling fout loopt?



Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik2-8-2005 17:35:48

Hoi An,

Wij gaan het weekend van 13 augustus kijken voor kleren voor de bruidskindjes. Alle winkels hebben met dit aangeraden omdat de ganse nieuwe herfstcollectie dan binnen is.
Onze uitnodigingen zijn bijna allemaal weg sinds vandaag. Vanavond gaan we nog op familiebezoek bij ooms & tantes.
De suite is ook ok, we moeten alleen nog om de jurken gaan.
Oeps, wel minder van je kleed zeg! Van welk merk is het?

De menu ligt ook vast bij ons. We moeten alleen nog naar feestzaal om alles te bespreken qua aperitiefhapjes. Eind augustus nog een afspraak met de ceremoniemeester.
Auto's zijn ook ok. Aan het misboekje moet ik nog beginnen. Rond 13/08 zijn onze ringen klaar. Op 3/09 is het onze vrijgezellenavond.
Fotograaf is ook ok, video doen we niet (een vriend van ons doet dat).
Bloemiste is ook ok, enkel nog bespreken wat en hoe.
Snoepjes voor kindjes moet ik nog doen. Gastenboek moet ik ook nog doen.
Huwelijksreis 2 ligt al vast, huwelijksreis 1 nog niet. We moeten ook nog hotelsuite boeken voor na ons huwelijk.

Dus in feit alles min of meer onder controle. Het goede weer is ook besteld bij ons.
Vorige week trouwde mijn vriendin: we waren met alle vriendinnen naar de nonnetjes geweest met eieren en wonder boven wonder: ze heeft een ganse dag prachtig weer gehad! Dus er is hoop!

Groetjes
Sophie



Tom
24-9-2005
 Meld misbruik2-8-2005 21:45:11

Hey Sophie,

Wij gaan ook het weekend van 13 aug hoor, dat bedoelde ik eigenlijk met volgend weekend (beetje optimitisch zo aan het begin van de week).

Ik denk dat we er zowat hetzelfde voorstaan. Wel een geruststelling.

Mijn jurk is van Pierre-Yves, dus ik heb nog alle hoop dat ze hem toch nog in orde gaan krijgen. Zij hebben normaal wel een goede naam.

An


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...