Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eigen ouders hebben aanwezigheid afgeblazen

  27-7-2005 14:56:35
Hey allemaal,

ik wil even jullie mening vragen.

Zaterdag aanstaande trouwen wij en na een aanslepend conflict met mijn eigen ouders, hebben we eergisteren te horen gekregen dat ze er niet bij zullen / willen zijn.
Op zich heb ik daar geen probleem mee, zover hebben ze me ondertussen wel gekregen.

Maar... ik had er graag mijn meter bijgehad. zij wil niet omdat ze daar anders helemaal alleen zal zijn, zegt ze.
Hoe kan ik haar toch overtuigen?

Hoe kan ik de suite om de kerk in en uit te gaan nu opnieuw samenstellen, aangezien er van mijn kant niemand zal zijn?
En wat met de tafelschikking?

En nog een laatste vraag: zaterdag zal het hoogstwaarschijnlijk slecht weer zijn en we hadden ons voor de foto's al voorzien op binnenlocaties zoals het Onderwijsmuseum in Ieper, maar hebben jullie nog andere toffe binnenlocaties in de omgeving Elverdinge / Ieper?

Alvast bedankt voor de reacties.

Carlo (nog 2 dagen)

Carlo

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 684


bruid
26-8-2006
 Meld misbruik27-7-2005 15:16:52

Hey Carlo,

Je kan haar zeggen dat het heel belangrijk voor jou is, dat er anders niemand van je familie zal zijn. Je kan ze bij andere mensen van haar leeftijd zeggen en hen vooraf voorstellen als hele toffe mensen.

Euhm. Je wilde in het onderwijsmuseum in Ieper je binnenfoto's gaan nemen? Ik ben juist nog eens gaan checken op de website van de stad ieper en daar staat dat dat museum nog steeds gesloten is wegens brandschade...
Met het weer weet je nooit, wie weet regent het toch niet en kan je ook buiten foto's nemen. En anders, in Ieper heb je nog het Merghelynckmuseum, het Godshuis Belle Museum, het Ramparts War Museum, het Stedelijk Museum, ... Je moet maar 'ns gaan kijken op www.ieper.be Hoewel ik het onderwijsmuseum ook al bezocht heb vroeger en het echt super is! Misschien kan je een speciale toelating vragen om er toch binnen te mogen?

Veel succes!!
Tinne



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik27-7-2005 15:51:00

Goh das echt wel jammer, en dan nog zo vlak voor de trouw, das misschien nog het ergste!

Als je echt van zin was om een traditionele suite te hebben, waarbij de bruid met haar vader binnenkomt, kan je misschien aan je meter voorstellen om met haar samen binnen te komen. Dan wordt ze daarin toch al erg betrokken. En voor de rest van de suite is er eigenlijk geen probleem, dan wordt ze maar wat kleiner. Scheelt uiteindelijk maar 2 personen.

Je kan je meter daarna misschien ook meevragen tijdens de fotoreportage (het is immers altijd praktisch een 'hulp' te hebben), dan zit ze dan ook al niet alleen. En voor het avondfeest kan je haar toch makkelijk bij jullie aan de bruidstafel zetten. Zo is ze eigenlijk de hele dag dicht bij jullie.

Voor de foto's heb ik geen tips aangezien ik van het Antwerpse ben...

Veel succes zaterdag!



Sabine
1-7-2007
 Meld misbruik27-7-2005 20:54:15

Hey Carlo,

zoals hier al staat je kan haar vertellen hoe belangrijk het voor jullie is dat ze komt. Probeer haar misschien al om te praten om alleen naar de ceremonie te komen, je kan dan zoals hier onder al staat aan haar zijde binnen gaan.

hopelijk kan je haar nog overtuigen!
Succes!



Tanja
1-8-2005
 Meld misbruik28-7-2005 10:33:33

Carlo,

Maak er een spetterend feest van..zodat de afwezigen groot ongelijk hebben!!!

Succes.

P.S.Ik trouw de zaterdag erop en ben ook niet echt gerust met onze belgische zomer. Ik ka je geen tips even,want ben niet van de regio



Carlo

 Meld misbruik28-7-2005 11:37:15

Hey,

alvast bedankt voor de tips ivm met mijn meter.
Maar het zal niet veel uithalen, want we zijn gisteren nog bij haar langsgeweest en ze vindt het doodjammer maar ze zal er niet bij zijn.

En dat vind ik persoonlijk het ergste... Dat mijn ouders er niet bij zijn, kan me niet schelen, maar dat zij er de oorzaak van zijn dat m'n grootmoeder niet komt, is onvergeeflijk.

Enfin, we zullen wel zien, er is toch niets aan te doen.

Help ons mee hopen op een beetje goed weer, want het belooft niet veel voor zaterdag.

Ik laat achteraf nog wel iets horen.

Carlo



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik28-7-2005 19:28:31

Het Flanders Fieldsmuseum is ook heel mooi om foto's te nemen.
In poperinge heb je ook nog het Talbot House. Dit is een heel speciale en mooie locatie.

Mocht het toch mooi weer zijn, dan is de vismarkt in Ieper en Zillebeke vijver ook heel leuk evenals de vesten.

Misschien kan je ook even informeren bij de toeristische dienst van Ieper.



bruid
26-8-2006
 Meld misbruik28-7-2005 22:28:46

Hey Carlo,

Hopelijk wordt het toch nog een super dag! Geniet er van!

Tinne


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...