Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Locatie gezocht omgeving Aarschot, Begijnendijk, Heist-op-den-Berg

  6-1-2009 17:34:14
Hallokes, Ik woon op dit moment in Langdorp met mijn ouders, mijn vriend woont in Heist-op-den-Berg met zijn moeder maar wij zijn samen een huis aan het verbouwen in Begijnendijk. Heeft er iemand ervaringen met feestzalen en dergelijken uit deze regio?
Alvast bedankt
Ellen

Ellen

Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2062


natalie
14-8-2009
 Meld misbruik6-1-2009 17:48:37

Hallo,

Wij wonen in Aarschot en geven ons feest in Gasthof Ter Venne. Wij zijn ook informatie gaan aanvragen bij 't Wit Toreke in Aarschot, de Kasteelhoeve in Booischot en het Festijn in Beerzel. Allen zeer verschillend qua eten, prijs en zalen.

Als je meer info wilt, mag je me zeker mailen op natalie_bruynseels@hotmail.com.

Groetjes en veel succes,
Natalie.



veerle
1-2-2009
 Meld misbruik6-1-2009 18:06:31

hey,

ter venne ist bekendste in de buurt, maar ge hebt ook nog ne mooie zaal in booischot, of daar ergens in de buurt, de vlasschaert...



veerle
1-2-2009
 Meld misbruik6-1-2009 18:07:26

al vergetne

het lindenhof in Baal is ook mooi en schappelijk van prijs, en niet ver af!

veel succes ermee!



Ans
8-8-2009
 Meld misbruik7-1-2009 9:46:55

De Vlaschaard is in Hulshout en inderdaad een mooie zaal. MAAAR wel heel ver op voorhand vastleggen (zeker voor een zaterdag). Wij zijn daar gaan zien en konden pas in 2010 terecht voor een huwelijk op zaterdag. Was wel jammer want we wonen daar op 500m van.
Uiteindelijk hebben we gekozen voor de Hezehoef in Olen!

Ans
8-8-2009



Katrien
15-5-2010
 Meld misbruik12-1-2009 17:49:16

Hallo, Ik kom ook uit Heist en wij geven ons feest in het Daemshof in Noorderwijk. Daar ben ik super tevreden over!
Als je geen groot feest doet is het Hof van Riemen ook een aanrader. het Lindenhof is idd zeeeer schappelijk van prijs, maar vond de zaal niet mooi en je zit ook nog met twee andere zalen, waar je tuin en terras mee deelt. Dus als er die dag drie feesten plaatsvinden...
De Vlasschaard vond ik erg onvriendelijke mensen toen ik er kwam. Mss persoonlijk, want vrienden van ons geven daar hun feest en zijn er wel tevreden over.
In 't Festijn zijn we ook geweest, maar de man die deze zaal uitbaat en ons toen ook rondleidde heeft een hartaanval gekregen en ligt nu al een maand in coma. Dus ik denk niet dat je deze zaal nog kan boeken (of iemand anders moet zijn taak overnemen). Jammer natuurlijk voor de mensen die daar al een feest hadden vastgelegd.
Het hof Van Nazareth is zo'n klassieker (Lier), maar ik vind m heel duur voor wat het is.
Veel succes ermee!!



lies
18-5-2009
 Meld misbruik18-1-2009 13:21:16

Wij geven ons feest in gasthof ter venne. Ik heb er al veel feesten meegemaakt en ze zijn echt tot in de puntjes afgewerkt. zeker doen!!!



Valerie
7-8-2010
 Meld misbruik31-10-2009 12:02:48

Hallo,

Een aanrader is zeker het Kasteel Van Nieuwland.
Het eten is uiterst lekker (Gault Millau vermelding) en alles is inbegrepen. Gewoon je datum en menu kiezen en zij doen de rest.

Groetjes,
Valerie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info