Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pastoor

  30-6-2005 20:47:25
Hoi,

Nog snel een vraagske. Onze pastoor doet onze viering als vriendendienst. Toch hadden we hem graag wat geld gegeven. Hoeveel wordt er normaal aan een pastoor gegeven??

Groetjes Mieke
Nog 2 daagjes!

Mieke
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1246


Els
1-4-2006
 Meld misbruik30-6-2005 21:08:33

Hey Mieke,

mijn broer doet bij ons de mis, want die is pastoor. Toch betalen wij gewoon de 200 euro die in Bisdom Antwerpen geldt. Dit geld gaat niet rechtstreeks naar de pastoor, want er zijn ook missen die niet betaald worden (arme mensen, doopsels, ...). Maar dan weet je toch in elk geval wat er normaal als tarief aangerekend wordt!



nele
20-5-2006
 Meld misbruik30-6-2005 21:25:35

hey mieke,

onze priester is een familievriend, wij vragen hem zowiezo voor het avondfeest en als hij dat niet ziet zitten (hij is al wat ouder) vragen we hem voor de receptie.

nele



Ingrid
21-5-2005
 Meld misbruik1-7-2005 10:03:52

Ook wij moeten 200 euro betalen voor onze huwelijksmis.

Groetjes,
Ingrid



annelies
8-7-2005
 Meld misbruik1-7-2005 22:00:57

Een huwelijksviering kost normaal 200 euro. Met dit geld wordt de pastoor betaald, maar hij niet alleen! Ook de koster, de orgelist, de kerkfabriek zelf... krijgen hun deel hiervan.

annelies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...