Nu Online
Momenteel zijn er 63 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedanking ouders

  26-6-2005 23:42:50
Hoi allemaal,

Binnen 6 dagen is het zover. De laatste dingen worden geregeld. Heeft er iemand van jullie misschien een mooi gedicht over je ouders? Zou het eventueel nog willen gebruiken in de viering of op papier zetten.

Alvast bedankt!
Groetjes Mieke en Yves

Mieke
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 658


Els
1-4-2006
 Meld misbruik27-6-2005 7:51:52

Je hebt een liedje van vader abraham: bedankt lieve ouders, nu weet ik niet precies wat erin gezegd wordt en zo, het is ook al een paar jaar oud natuurlijk, maar je kan eens zoeken via google hé



cindy
20-5-2005
 Meld misbruik27-6-2005 8:34:40

Ik weet niet of je hier iets aan hebt:
Bedankt lieve ouders,
voor al jullie zorgen,
voor gisteren en vandaag,
voor nu en voor morgen!

Groetjes,

Cindy
al 38 dagen getrouwd



Sophie
2-7-2005
 Meld misbruik27-6-2005 13:29:06

Hey Mieke,

Ik zie dat ik dan toch niet de enige ben die enkele dagen voor haar huwelijk nog laat bezig is met de laatste voorbereidingen!
:-)
Wij lezen in onze viering allebei een tekst voor aan onze ouders. Geef anders even je mailadres dan mail ik je het tekstje vanavond door. Het is wel geen gedichtje, maar wel heel mooi vind ik.
Ikzelf ben nog op zoek naar een tekst om in ons gastenboek te zetten. Kan jij me hier aan helpen?

Veel groetjes en succes zaterdag!,

Sophie (trouwen ook zaterdag 2 juli)



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik27-6-2005 13:42:05

Ik zoek ook naar een tekst voor de ouders te bedanken ... maar nog niks gevonden ...
Ik zou deze ook wel willen...

Mijn email is JFIAS@mail.mobistar.be...

Groetjes
Joyce



Cindy
25-8-2006
 Meld misbruik13-7-2005 11:57:55

Uhm..... ben ik heel vervelend als ook vraag om die tekst naar m ij te sturen?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...