Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskinderen

  8-3-2003 10:12:14
Op onze trouwdag zullen 3 kindjes voorlopen, 2 van 5 jaar en 1 van 7 jaar. De kleertjes zijn reeds gekocht maar we zoeken nog iets tofs om de kindjes te laten dragen. Vroeger werd meestal een wandelstokje en een boeketje bloemen voor het meisje genomen, maar we zoeken iets moderners. Heeft iemand ideeën? Misschien iets dat de kinderen kan bezighouden tijdens de mis?

Wendy
19-7-2003
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1610


Elke
17-5-2003
 Meld misbruik14-3-2003 1:56:53

Wendy
Wij hebben 2 bruidsmeisjes en die gaan allebei een beertje dragen. De beertjes zijn eigenlijk een bruidspaartje en de ringen kunnen eveneens in de voetjes ervan opgeborgen worden. Op de voetjes van deze beertjes staan dan ook onze namen geborduurd. Op deze manier hebben we iets leuks om de ringen te dragen en hebben de bruidskindjes iets om handen. Ze mogen dan elk hun beertje houden na de grote dag en hebben er dan ook nog lang een herinnering aan. Je kan deze beertjes kopen in het bruidshuis te Kapellen.
Groetjes
Elke



krista
8-8-2003
 Meld misbruik18-3-2003 19:58:51

Wij hebben 2 bruidsmeisjes, eentje van 1 en van 3. Ik hoop echt dat de kleinste zal kunnen lopen, want zij gaan een ballon in handen hebben met in de een onze ringen en in de ander rozeblaadjes of confetie. Op de ballonnen staan onze naam.



Cindy
10-7-2004
 Meld misbruik1-4-2003 20:27:22

Dag Wendy, op het huwelijk van mijn broer hebben de kindjes elk een knuffelbeer gedragen. Wanneer deze beren ook huwelijkskledij dragen kan dat heel mooi zijn en de kinderen kunnen zich bezig houden in de mis zonder alle aandacht op zich te trekken. Groetjes Cindy



wendy
28-11-2015
 Meld misbruik10-6-2014 18:27:12

een bordje met daar komt de bruid of hij heeft het gevraagd zij heeft ja gezegd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...