Nu Online
Momenteel zijn er 215 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau-opdrachten

  10-8-2008 16:44:32
Heeft er iemand een idee om het bruidskoppel opdrachten te laten doen om nadien hun cadeau te vinden?

evy
1-3-2009
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1880


Mariëlle
18-7-2009
 Meld misbruik10-8-2008 20:54:23

Hoi Evy
Wij hebben ooit een zoektocht gemaakt met zakjes geld die dan verborgen lagen rondom het huis van het koppel. Bijv: trouwdatum: getallen samentellen (bv o8-o8-o8=24)zoveel stappen naar rechts. Daar lag dan bij een plantje het 1ste zakje en nieuwe opdracht.
Ook hebben we ooit een vragenlijst opgesteld met getallen , de antwoorden waren bladzijden uit een telefoonboek. Daar zat een nieuwe opdracht en antwoord was opnieuw een getal. Dat was dan het eerste getal dat ze moesten onthouden. (bv laatste 2 getallen van jaar waarin ze elkaar leerden kennen = 1999, dus blz 99, dan bv hoeveel kinderen wil de vrouw = 4, dus eerste getal om te onthouden is 4) Uiteindelijk kwamen ze uit op een rekeningnummer (dus de vragen moesten in de juiste volgorde opgelost, niet gewoon tel. boek doorbladeren) en daar hadden we het geld op gestort.
Veel succes



liesbeth
11-10-2008
 Meld misbruik11-8-2008 20:57:41

Hey Evy,

Mijn zus en schoonbroer zijn vorig jaar getrouwd en zij kregen een schup kado met daarbij een schatkaart. De schat lag begraven in hun eigen tuin. Er waren ook 'valse' putten gegraven om het wat moeilijker te maken. Ze zijn er vol enthousiasme aan begonnen, tot ze op den duur overal hoopjes zand hadden liggen en ze niet meer wisten waar ze al wel en niet hadden gegraven... Het heeft 2 maanden geduurd tot mijn broer (notabene) de schat gevonden heeft :-) ok, is geen opdracht om te doen, maar 't kan wel het uiteindelijke resultaat zijn he.

oh ja, de schat was een grote bokaal vol kleingeld!

Groetjes,

Liesbeth en Dirk
11/10/2008



an

 Meld misbruik13-8-2008 23:20:03

wij hebben nu onlangs een fietstoch ineen gestoken, eerst een met foto's die ze moeten zoeken, dan met vragen vb cafe ... die dan op de toch ligt, hoeveel kost westmalle daar... en dan als ze die tochten hebben gedaan krijgen ze hun geld. we hebben ooit een puzzel gegeven eerst met zes stukken met telefoon nummer aan de achter kant en dan daar krijgen ze de volgende puzzel maar telkens word de puzzel groter, om het eventueel moeilijker te maken de puzzel zelf zwart maken. maar zie dat je geen puzzel van 1000 stukjes helemaal zwart maakt want dat is niet te doen.
groetjes en succes



evy
1-3-2009
 Meld misbruik14-8-2008 12:50:25

Bedankt voor de leuke tips!
Die fotozoektocht lijkt me wel wat.
De putten graven in de tuin...in december kan dit ferm lastig zijn :-)
Het telefoonboek kan ook van pas komen.

Merci dames!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...