Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

1 augustus was super!

  6-8-2008 23:08:27
5 dagen is het alweer geleden. De dag waar we zolang naar uitkeken. De laatste week angstig het weerbericht gevolgd... 't Zag er lang niet goed uit. Op woensdag nog maar vlug Casa binnen voor een witte paraplu.
Vrijdagmorgend 1 augustus. Ik open m'n gordijntjes en wat zie ik? ZON! Waauw, m'n geluk kon niet op. Lekker relaxed ontbijten, ff buiten rondwandelen in de tuin, een babbeltje doen met m'n ouders. Ja, heel ontspannen, niets zenuwen. Tegen 11u een douche want tegen de middag zou de kapster langskomen en moest ik aangekleed zijn. Nog steeds heel rustig en kalm. De kapster was met me bezig toen ik beneden meer en meer lawaai hoorde. De eerste gasten arriveerden.
Om 12.45u kwam m'n ventje er aan. Een heel emotioneel moment. Hij had het even lastig. Zelden zie ik hem met traantjes. Ook ons zoontje zag er schitterend uit! 1 dingetje ging er mis, m'n ventje was met een gewone wagen ipv onze bruidswagen. Die had onderweg 2 lekke banden gereden, maar zou op tijd zijn om door te rijden naar het stadhuis. Geen ramp dus. 15u trouwden we voor de wet, 15.30u voor de kerk. Alles liep van een leien dakje en binnen schema. Zalig gewoon. We genoten. Velen zeggen dat je geleefd wordt die dag, nee, wij genoten van iedere moment! Na de kerkelijke viering aten we met alle gasten een heerlijk ijsje. Nadien gingen we foto's nemen. We deden een picknick in het stadspark en nadien trokken we naar een vervallen fabriekspand. Prachtige foto's!
Tegen 18.45u arriveerden we aan de zaal. FF tijd om ons op te frissen om tegen 19.30u de avondgasten te verwelkomen. 't Zonnetje scheen nog steeds, dus de receptie ging door in de tuin van de feestzaal. Prachtig! Tegen 20.15u gingen we aan tafel. Er werden nog 2 sketches gedaan en dan was het tijd voor onze openingsdans. Onze chachacha verliep heel vlotjes. 'k Had wel m'n kleed omhoog gespeld, want anders kwam het vast niet goed. Nadien nog ff vermenigvuldigen en nadien vollenbak. Om 4u ging de muziek uit, 't was goed geweest.
Ik wens alle komende bruidjes zo'n dag als wij mochten beleven!

Groetjes Evy
5 dagen getrouwd

evy
1-3-2009
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1119


Amber
9-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 8:00:32

Hallo Evy,
Een dikke proficiat! Blij te horen dat jullie een fantastische dag hebben gehad!
Ik moet nog 2 dagen bibberen en dan is het onze beurt!

xxxx
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl



J.
9-8-2008
 Meld misbruik7-8-2008 8:18:25

waaaaaw, klinkt als een dag om nooit meer te vergeten!!!
Ik hoop dat de mijne binnen 2 dagen ook zo mooi mag verlopen en dat ook hier de weergoden ons gunstig gezind zijn...




Cindy
13-6-2009
 Meld misbruik7-8-2008 15:56:27

Wauw, ziet er echt super uit.
Hopelijk mag het bij ons volgend jaar ook zo vlotjes en ontspannen verlopen.

xxx
Cindy
www.kenencindy.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...