Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Elke en anderen die trouwen op 12 juni 2004

  21-11-2003 11:02:05
Ik trouw op 12/06/2004. Wat hebben jullie allemaal al gedaan? De zaal ligt vast ('s Graevenhof in Schilde), kerk, pastoor, fotograaf, bus, DJ, ceremoniemeester. Nu ben ik op zoek naar ideetjes voor kleed (laat het maken). Binnenkort moeten we naar DJ en fotograaf. En ga ik naar notaris voor huwelijkscontract. Op 12/12 ga ik de burgerlijke trouw vastleggen. Wat hebben jullie allemaal al gedaan?

Veel succes bij de voorbereidingen,

Katrien

katrien

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 696


Elke
12-6-2004
 Meld misbruik24-11-2003 12:43:50

Hallo Katrien,

onze zaal (theadrome te wilrijk) ligt al vast, de kerk, het vervoer, de DJ, de fotograaf en de video ook. Voor de rest ben ik al een tijdje bezig met de teksten voor de mis, de gastenlijst ea. De afspraak met het gemeentehuis is voor na de feestdagen.
ik ben nu eens aan het rondkijken voor originele uitnodigingen ipv al die klassiekers.
Je ziet he, nog heel veel te doen.

Groetjes Elke



katrien

 Meld misbruik24-11-2003 14:07:56

hey elke, heb jij al een kleed? al gezocht voor kledij voor jouw toekomstige?
Ik probeer ook al wat zicht te krijgen op de gastenlijst. Voor 1/1 2004 moet hij toch min of meerin orde zijn (nog niet met adresssen enz, maar wel WIE er komt op recetie of feest). Er is inderdaad hééééél wat werk, maar dat is wel best leuk eigenlijk. Ga jij eenlijst leggen? Wanneer begin je daaraan?

Tx voor de info,

Katrien



Elke
12-6-2004
 Meld misbruik25-11-2003 16:10:39

Hey katrien,

Ja ik heb al een kleed! ik was eerst ook van plan om er één te laten maken, maar uiteindelijk viel de prijs heel erg goed mee, dus hebben we besloten om het toch maar te kopen. Het mijne komt van het bruidshuis in merksem. Maak je nu nog niet ongerust, want ik ben wel extreem vroeg daarmee denk ik. De gastenlijst is in de maak, nog niks van adressen, maar inderdaad wel de namen. Een huwelijkslijst ga ik niet leggen, want wij wonen al 2 jaar samen en hebben al alles. Ik geef gewoon ons rekeningnummer aan alle gasten.
Voor Stefan (mijn vriend) gaan we pas na de feestdagen voor een kostuum kijken.
Inderdaad nog veel werk maar wel heeeel plezant!!
Groetjes Elke



katrien

 Meld misbruik26-11-2003 8:47:14

Hai Elke,

Tof tof, jij hebt al een kleed!!! Bij mij zit het wel volledig in mijn hoofd hoe ik het wil, maar vind nergens echt mijn zin....Als ik het bij een naaister laat maken, dan moet ik er na nieuwjaar bij voor de patronen en begint ze aan de pasvormen. Ze zou pas aan het eigenlijke kleed beginnen (met de juiste stof enz) begin april....vind dat echt wel wat risky, maar denk dat ik het er wel op ga wagen. Ben ook al es bij het bruidshuis langsgeweest: inderdaad, ze leken mij daar leuke kleren te hebben!! Ik zou er graag es een afspraak maken om wat te passen (moet je er betalen om te passen??? mag je er passen zonder zeker te zijn dat je er ook iets koopt?.) Dit weekend ga ik dan ook nog es in Meise-Wolvertem naar een winkel en dan ga ik ook nog es naar Clovis in Kortrijk, Ellen in Oostburg en Le Chapeau. Stel dat ik echt "mijn kleed" tegenkom, koop ik het hoor.....Maar ik ben ook nog volop op dieet (al 10kg kwijt en wil er nog 10kg af, dus als ik nu iets koop zal dat nooit zo perfect op mij gemaakt zijn omdat er nog 10kg af zal zijn, HOOP IK, HAHA)
Eind januari ga ik waarschijnlijk bij Labaere in Zottegem es gaan kijken voor de kledij van de mannen.
Zondag ga ik naar een brunch in 's Graevenhof, zo zie ik de zaal ook es aangekleed en kunnen we het eten en de wijnen es proeven.

Voila, nu ben je volledig op de hoogte,

CIAO,

Katrien



Elke
12-6-2004
 Meld misbruik26-11-2003 13:06:05

Katrien,

Als je naar het bruidshuis wil gaan, dan moet je daar geen afspraak voor maken. Je kan daar gewoon binnestappen.
Amaai, jij gaat wel het hele land af voor dingen te vinden he? Ik ga gwoon in de provincie antwerpen alles zoeken.
Mag ik eens vragen in welke kerk dat jullie gaan trouwen? Misschien komen we elkaar wel tegen die dag. Oh ja, hebben jullie al een toffe fotolocatie gevonden?
Elke



katrien

 Meld misbruik26-11-2003 13:52:48

Hey Elke,
Stijn en ik trouwen in Grembergen (bij Dendermonde). Ik ben ook van daar, stijn is oorspronkelijk van Heultje (bij Westerlo). Al zijn familie woont daar en daarom (maar ook omdat we 's Graevenhof zo'n mooie zaal vonden)is de feest zowat in het midden (Schilde) van onze families. Onze vrienden zitten daar totaal niets mee in om een half uur te rijden....
Tja, ik rijd zowat heel België rond om ideetjes op te doen of eventueel om een kleed te kopen....ik wil er ook zeker van zijn dat ik alles zowat gezien heb (haha, voor een gerust gemoed).
Toch nog effe vragen: moet je in het bruidshuis betalen om te passen (ook als je niets koopt?)Zijn ze daar vriendelijk?

Goh, wij hebben niet echt een trouwlocatie omdat we geen "geposeerde" foto's willen en we hebben er ook niet echt tijd voor. Onze fotograaf komt al 's morgens vroeg naar mijn ouders (tja, ik wil er toch de avond voordien gaan slapen)om foto's te nemen wanneer ik mij aankleed enz. dan neemt hij foto's als iedereen toekomt, dan in stadhuis, kerk, op onze bus als we naar Schilde rijden, in Schilde zelf (vind ik toch zo'n mooie locatie) van heel de groep en dan nog foto's van mij en Stijn (als we juist staan te babbelen of waarom niet, als we een sigaretje aan het roken zijn enz). hij zal er ook nog wat nemen op de receptie. Eigenlijk moet alles met hem wel nog wat in details besproken worden....

Zeg, heb jij al teksten voor je misboekje? of liedjes? ik niet, ik heb wel al wat boekjes bekeken en al wat nagedacht over de liedjes, maar nog niets concreet....

Ciao,

Katrien



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 22:45:34

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be



tamara

 Meld misbruik7-6-2004 19:42:23

en hoe gaat he voor de rext?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...