Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Help ik krijg ons misboekje niet hoe ik het wil !!!

  13-4-2005 21:14:19
Hallokes,

Ik ben al een beetje bezig met de voorbereidingen van ons misboekje maar ik krijg de layout niet hoe ik het wil.
Ik had graag een boekje willen maken, A4 formaat liggend in boekvorm met nietjes of koordje in het midden. Het wil mij maar niet lukken om die goed af te printen of in te stellen.
Kan iemand mij helpen?

Nancy

Nancy
9-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 724


Els
1-4-2006
 Meld misbruik13-4-2005 22:16:00

heb je al geprobeerd: pagina-instelling, liggend, en dan kan je ergens katern kiezen, dan krijgen wij een mooi boekje... in word 2002 is dit toch al mogelijk!!

groetjes,
Els



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik14-4-2005 8:03:25

Het hangt heel veel van je Word-versie af of je dit kunt. In mijn Word 2000 gaat dit nog niet, maar met XP wel. Dan heb je het maar in te stellen bij Pagina-instelling: boekvorm of katern. En dan bij Afdrukinstellingen: tweezijdig drukken. En dan gaat het vanzelf...



Linde
2-7-2005
 Meld misbruik14-4-2005 12:17:51

Had dit probleem ook, maar dan ontdekte ik Publischer en al mijn problemen waren opgelost.
Daar staan standaard opmaken in en dan gewoon je tekst daarin typen door met tekstvakken te werken. Niet moeilijk, wijst zichzelf uit.

Linde (nog 79 dagen)



Els
14-5-2005
 Meld misbruik14-4-2005 16:13:32

Hey Nancy,

Wij zaten met hetzelfde probleem. Maar onze priester heeft ons verteld hoe hij zo'n dingen deed. Hij typt zijn teksten in, gewoon A4, een niet te klein lettertype, 12 of 14 lettertypegrootte. Hij brengt zijn diskette naar het copycenter en zij maken dat voor hem in orde. Wij zijn dan voor alle zekerheid eens gaan polsen bij 't copycenter en ze vertelden ons juist hetzelfde. Niet teveel zelf prutsen en zoeken, dus...

Groetjes
Elske (nog 30 dagen...stress...)



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik14-4-2005 20:31:18

Ik heb Xp, maar vind dat katern niet terug hoor?

Groetjes
Valerie



Linde
2-7-2005
 Meld misbruik14-4-2005 20:58:10

Office Publisher hoort niet standaard bij XP. Dat behoort tot het Mirosoft Office pakket.
Heb het geluk dat mijn toekomstig ventje in de IT sector werkt en daar makkkelijk aan kon geraken. Is echt wel handig, gebruik het ook voor de naamkaarten van de tafels, enz.

Linde



Els
1-4-2006
 Meld misbruik15-4-2005 16:50:20

Hey Valerie,

naast 'meerdere pagina's' in pagina-instelling kan je kiezen wat je wil, daar staat normaal katern bij... maar inderdaad, een kopiecenter regelt het wel als je het op A4 afgeeft, Onze vaste kopieermens heeft me zelfs gezegd dat het mooier is als je het op A4 afgeeft en laat verkleinen, dan wanneer je het boekje waar dan een pagina al in a5 formaat staat nog eens kopieert...



Els
1-4-2006
 Meld misbruik15-4-2005 16:50:20

Hey Valerie,

naast 'meerdere pagina's' in pagina-instelling kan je kiezen wat je wil, daar staat normaal katern bij... maar inderdaad, een kopiecenter regelt het wel als je het op A4 afgeeft, Onze vaste kopieermens heeft me zelfs gezegd dat het mooier is als je het op A4 afgeeft en laat verkleinen, dan wanneer je het boekje waar dan een pagina al in a5 formaat staat nog eens kopieert...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...