Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan Sandy en al de anderen ivm de schoenen

  6-4-2005 11:02:46
Hey iedereen!
Voor wie nog op zoek is naar schoenen en zijn goesting niet vindt tussen al die heel erg puntige dingen (no offense, 't is gewoon mijn stijl ni): ik heb precies wel iets gezien dat ik goed vond. ge moet eens gaan kijken naar de site van de Elsa Rainbow-schoenen.
Ik heb er intussen al een mailtje naar gestuurd en ja, ze verkopen de schoenen in België ook - onder andere op de Meir in Antwerpen, bij Princess.
Alleen weet ik niks over de prijzen ;-) ...
Ik zal volgende week eens gaan kijken - ik houd jullie op de hoogte!

Groetjes,
Nele

P.S.: Sandy, mag ik eens vragen wanneer je trouwt? Ik was een tijdje geleden ook gaan passen in Jagré en ik heb daar met een ander bruidje-in-spe wat zitten babbelen, maar van haar weet ik alleen de datum - spijtig genoeg...

Nele
2-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1257


sandy
16-7-2005
 Meld misbruik6-4-2005 13:15:23

hallo nele,

dat bruidje zal ik niet geweest zijn, want was daar helemaal alleen.
wij trouwen op 16/07/05
heb ook nog een tip, heb vandaag schoenen gekocht! schoenen van sophie sposa, echt mooi en helemaal niet puntig ( die hebben ze ook hoor ) en naart schijnt zitten ze gelijk sloefkes. heb van getrouwde bruiden gehoord dat ze pas het laatste half uurtje pijn begonnente krijgen in de voeten. of zelfs helemaal geen pijn.
heb zelf ook gevoeld dat die schoenen heel gemakkelijk zijn.
prijskaartje: 163 euro ( vond het toch de moeite waard )
heb ze gekocht bij couture rachel in temse

groetjes



Nele
2-9-2005
 Meld misbruik6-4-2005 16:13:02

Hey Sandy!
Datis grappig, ik heb net die cataloog van 't internet gedownload! Ik vind ze inderdaad ook mooi - wel duurder dan ik had gedacht, maar ja... Dat is tot hier toe zo met alles ivm ons huwelijk ;-)
Merci voor de tip! Ik laat het zeker weten wanneer ik de mijne heb 'gevonden'.
Groetjes,
Nele
2/9/2005



sandy
16-7-2005
 Meld misbruik6-4-2005 16:25:13

snap wat je bedoelt, ben al aardig geschrokken van wat dit grapje ons allemaal kost!
en dat terwijl wij helemaal geen zotte dingen doen hoor, heel gewoontjes, nooit het duurste, maar we willen nu eenmaal kwaliteit.

groetjes
sandy



ilse
17-9-2005
 Meld misbruik10-4-2005 20:32:42

Heb ook schoenen van Sophie Spoza besteld. Mijn vriendin die vorig jaar getrouwd is, zei me vorige week dat dit een heel goede keuze is. Zij heeft helemaal geen last gehad aan haar voeten. Ik had deze aan bij de eerste pasbeurt en heb ze direct besteld, ze zaten fantastisch!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...