Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Toffe suite kledij

  23-3-2005 11:52:34
Hallo,
Momenteel ben ik samen met mijn moeder op zoek naar toffe suitekledij voor de trouw van mijn broer. De kleren die we tot nu toe hebben gezien in ceremoniewinkels is niet echt onze smaak (vaak te sjiek). We zoeken naar feestkledij die leuk is en we daarna nog eens kunnen aandoen op een feest. Iemand tips? (Regio Oost-en westvlaanderen maar we willen wel verder gaan ook hoor).
Bedankt!
Isabel
(zelf nog 192 dagen)

isabel
1-10-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2205


cindy
10-6-2006
 Meld misbruik23-3-2005 12:01:32

Waarom ga je niet eens gewoon kijken in een schooping center.
of in de inno in antwerpen.
Of zelfs gewoon in een c&a en dan toffe combinatie's kopen dat kan je allemaal nadien nog aandoen he.

groetjes cindy 10.06.2006



sarah
17-6-2005
 Meld misbruik23-3-2005 13:56:48

hey,

als aanrader zou ik je eens de c&a of h&m voorstellen ik heb er vorige week een mooi kleedje gaan kopen dat ik nog dikwijls zal kunnen aandoen voor naar feestjes te gaan of ook om gewoon met rond te lopen.

Groetjes sarah 17/6/2005



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik23-3-2005 14:38:04

Hoi,

Mijn mama is eveneens op zoek naar haar kledij. We zijn al in een aantal winkels geweest. Er werd ons ook aangeraden om eens langs te gaan bij Inno.

Groetjes,
ann



Sandra
3-4-2004
 Meld misbruik24-3-2005 16:21:52

Hoi Isabel,

Voor onze trouw zijn mijn zus en schoonzussen (begin dertigers) naar Delaere geweest in Roeselare (Beitem, langs de baan Menen-Roeselare, niet ver van de kerk van Beitem).

Ze wilden ook niet te sjiek gaan, omdat ze het graag nog es zouden kunnen aandoen, en ik moet zeggen, da's heel goe gelukt en t was echt tof!

Op het eerste zicht ziet de winkel er uit voor dertigers en meer, maar ikzelf ben er 25 en ben toen ook es gaan kijken voor iets feestelijks voor een trouw en zelf ook thuisgekomen met een rok en topje en truitje en ik heb er al enorm veel plezier mee beleefd.

Ik zou zeker es een kijkje gaan nemen!

Ook mijn moeder en tante zijn er al geweest en serieus content, dus t is zeker voor verschillende leeftijden!

Groetjes,
en geniet van je voorbereidingen!!
Sandra



Katrien

 Meld misbruik25-3-2005 10:56:06

Hoi Isabel,
De kledij van onze suite komt van "den ijzer" in Ardooie, mooie winkel waar ze ondermeer Raffa verkopen.
De twee mama's en twee schoonzussen (25 en 33) hebben er hun gedacht gevonden!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...