Nu Online
Momenteel zijn er 136 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

  15-3-2005 16:32:34
Hallo,

Wij zijn op zoek naar de kledij voor onze bruidskindjes (jongen en meisje van 4 jaar). Hebben jullie soms een aantal ideetjes waar ik hiervoor terecht kan. Wij zijn van de regio Vlaams-Brabant, maar alle tips zijn welkom!

Groetjes
Ann

Ann
2-7-2005
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 675


Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik15-3-2005 17:01:22

Ga gewoon eens kijken in kledingszaken waar ze momenteel communiekleertjes verkopen.

groetjes
Valerie



Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik15-3-2005 17:48:01

Hallo,

wij hebben de kleding voor ons bruidskindjes gevonden in kledingzaken waar ze communiekledij verkochten. Daar vind je echt een ruime keuze. Ook wij hebben een meisje en een jongen van 8 en 9 jaar oud.

Groetjes en veel succes met je zoektocht
Mieke

nog 101 dagen



Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik15-3-2005 18:24:56

Hallo Ann,

Wij hebben 3 bruidskindjes (20 maanden, bijna 3 jaar en bijna 5 jaar). Ik heb de kleedjes gekocht in de C&A. Echt heel mooi en niet duur. Ik wou niet dat de kindjes ook in het wit of ecru waren, dus ik heb niet echt naar de kleur gekeken. Ze hebben nu een grijze outfit in linnen. Een tijdje geleden stond er in veel boekjes een folder van met voorbeelden, de kleedjes die wij hebben stonden niet op de folder en er waren echt heel mooie dingen. Ik wou ueerst ook in een winkel gaan waar ze communiekleren verkochten, maar ben toch heel blij dat ik deze heb gekozen.
Groetjes Wendy



Van der Auwera
9-7-2005
 Meld misbruik15-3-2005 18:52:31

In de Kniderplaneet in Baal hebben ze een ruime keuze vind ik.
Je kan daar eens een kijkje gaan nemen.

Veel succes
Ann



Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik15-3-2005 20:37:56

Ik heb één bruidsmeisje en zij gaat gekleed in kledij van Oilily: helemaal fuschia omdat ik haar in een kleurtje wou, echt mooi!
Groetjes,Rebecca



carolien
2-7-2005
 Meld misbruik18-3-2005 18:20:40

wij hebben onze kleding voor de bruidskindjes gekcoht bij Folieke. het leuke is dat je de kinderen van 0 tot 12 (of 16?) allemaal in dezelfde reeks kan kleden. Heel tof! Bovendien is het absoluut niet duur, ook altijd meegenomen!



inga
4-3-2005
 Meld misbruik19-3-2005 12:43:49

ons zoontje was ook gekleed van de c&a. een ecru broekje met een t-shirt in grijs en een gestreept hemdje erover.



Jana
16-6-2006
 Meld misbruik30-8-2005 16:23:43

Wij hebben voor ons zoontje van twee een ECHT kostuum gekocht en ons bruidsmeisje had een echt kleedje voor bruidskindjes.
Voor het kostuum hebben wij 50€ betaald, broek+gillet+vest. Het hemdje met das was 7€. Voor de jurk van het bruidsmeisje hebben we 40€ betaald.
Je kan dit vinden in Rue du Brabant te Brussel, vlak bij het Noordstation.(Wel een beetje een rare buurt) Maarhet is er echt heel veel keus en het is niet duur.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...