Nu Online
Momenteel zijn er 53 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidskindjes

  24-1-2005 11:38:04
Hoi, wij trouwen op 4 juni 2005. Bijna alles is geregeld, maar wat wij nog niet hebben dat is de kledij voor de bruidskindjes. Ik heb wel al DE kledij gezien die bij mijn jurk past, maar de prijs past niet echt! Het is 500€ per stuk en het probleem is dat wij met 4 bruidskindjes zitten. Mijn jurk kost minder!! Het jongetje is al gekleed, maar de 3 meisjes blijven een probleem. Weet iemand waar ik gepaste kledij voor hen kan kopen of huren aan een democratische prijs? In West-Vlaanderen als het kan.

Isabel
4-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2064


Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik24-1-2005 12:29:41

Hoi Isabel!

Heb je er al eens aan gedacht om gewoon een communie winkel binnen te stappen? En daar es rond te zien. Ik denk wel dat je daar toch ook ietsleuk zal vinden wat bij je kleedje past en ook aan normale prijzen. Ikzelf ga volgendez week kijken samen met mijn bruidsmeisje en jongen. Als je de weekkrant bij je thuis krijgt, dan zoek je je daar maar de JET eens uit. Daar staan nu veel winkels in voor communicantjes.

Alvast veel succes met de zoektocht en met de verdere voorbereidingen!!

Groetjes Mieke


D-Day: 24 juni



Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik24-1-2005 13:41:03

500 € ??? My God dat is veel ... zal toch normaal zijn! Wij hebben 1 bruidsmeisje, ze is 3 jaar en super schattig!!! Wij gaan ook eens in kinderwinkeltjes kijken voor communiekledij! Zijn mooie dingen bij ...

Veel succes met je zoektocht!

Joyce




Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik24-1-2005 23:07:51

Zelfs in de H&m en de Zara hebben ze reuzeschattige kleertjes. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe oud ze zijn. Wij kopen kleertjes die ze achteraf nog kunnen aandoen. Geen tuttige kleedjes met strikjes (sorry voor wie dit wel mooi vind). Een knierokje met botjes, een leuk t-shirtje en een toffe trui. € 100 per kind zal bij ons wel volstaan. En het staat er heus niet opgeschreven dat het niet van een boetiek is.

groetjes
Valerie



Fieke
4-6-2005
 Meld misbruik25-1-2005 9:47:53

Wat leuk wij trouwen ook op dezelfde dag als jij 4 juni. wij hebben ook problemen met de bruidskindjes ale de kleedjes toch, ik denk da we waarschijnlijk eens gaan kijken bij mexx of esprit of Hm, maar het grootste probleem is dat mijn metekindje nu bijna 16 maanden nog niet in zo grote maten kan en dat zij er heel anders gaat uitzien! knuf



elke
13-8-2005
 Meld misbruik25-1-2005 9:58:07

Je moet echt eens kijken bij Filou en Friends. Daar staan echt massas toffe kleertjes in, en het toffe is dat dat doorloopt. De baby collectie en de kleutercollectie hebben een paar artikelen die heel mooi aansluiten. Dit is de url: http://www.filoufriends.com/zomer2005/ . Zeker eens proberen. Ps. Als je de cataloog aanvraagt, krijg je die onwaarschijnlijk snel in de bus.
Groetjes en nog veel succes



Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik25-1-2005 11:12:41

Hoi,

Ik kan je niet echt helpen maar wou gewoon laten weten dat ik ook Isabel noem en dat ik ook trouw op 4 juni :-)



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik25-1-2005 23:07:35

De communiecollectie van C&A is net uit en ook daar zitten heel wat leuke dingen tussen (er is zelfs aan de hele kleintjes gedacht). Hun folder zit deze week in de meeste weekbladen.



inga
4-3-2005
 Meld misbruik26-1-2005 10:15:19

hallo. ik dacht ook te wachten tot de communie kledij binnen was. ben bij espritt binnen gestapt vond een mooi ensemble voor onze zoon maar niet de juiste maat. vroeg ofdat het nog binnenkwam voor 4 jarigen. nen zegt die dame een kindje van 4 doet toch zijn communie niet. voila dat was het dan. heb dan uiteindelijk iets gevonden in de c&a.voor een schapelijke prijs



Lindsay
9-9-2005
 Meld misbruik26-1-2005 15:56:10

Bij Ilian in Tielt is dat laat ik de kedij van de bruidkindjes maken, dat kost heel wat minder dan dat we ze moeten in een winkel kopen en ze zijn aangepast aan mijn jurk en aan die van mama's en mijn zus want die laten we daar ook maken, succes



julie
14-5-2005
 Meld misbruik26-1-2005 22:30:39

Hoi

Wij hadden juist hetzelfde probleem namelijk had ik hele mooie kinderkleedjes gezien in een trouwboek maar de prijs was nie te doen en ja 'k heb ook 4 meisjes lopen en 1 jongen dus...

Maar wij hebben het heel anders aangepakt, Zelf stof gaan halen die perfect bij mijn kleed past en mijn moeder heeft daarvan de kleedjes gemaakt. Weet niet of je iemand in de buurt hebt die wat handig is met naald en draad want zo moeilijk is het echt niet en stukken goedkoper natuurlijk. Mijn kleedjes zijn eigelijk een soort overhooiertjes op een 3/4 broekje. En van de veritas hebben we dan heel schattige knoopjes in beervorm gekocht voor de sluiting achteraan. Echt heel snoezig als ze het aanhebben. Wij trouwen op 14 mei dus van het weer was het nog wa twijfelen maar voor de zekerheid hebben we er dan maar witte t-shirtjes met lange mouwen ondergekocht die je i de zeeman vind voor een euro of twee. Dus is het warm zonder t-shirt en is het koud met.

Nog veel succes

groetjes
julie



Isabel
4-6-2005
 Meld misbruik27-1-2005 15:48:28

Hallo Lindsay,
Ik kom juist terug van Ilian in Tielt. Alles komt in orde, de stof, het patroon, ... alles wat ik in gedachten had kan perfect gemaakt worden. En dan is er nog de prijs!!!! Per kleedje komt het op 200€ ipv 500€ in de andere winkels.
Bedankt voor de tip!!!!
Groetjes Isabel



Cami

 Meld misbruik1-2-2005 8:59:37

We zijn gewoon gaan snuisteren in de communiekleedjes van C&A en JBC. Het is uiteindelijk JBC geworden en de 3 meisjes waren gekleed voor een totaalprijs van € 150! Dat valt dus heel goed mee, he!

Ze hebben alle drie iets anders aan van stijl maar is in dezelfde stof uitgewerkt.

Ik zou er echt niet veel geld aan uitgeven. Tenslotte dient het daarna toch om naar school te gaan en in te ravotten



margriet
30-7-2005
 Meld misbruik11-2-2005 23:30:44

500€ niet te doen! Ben bij JBC geweest nadat ik zeker 30 winkels gedaan had en je geloofd het nooit! Heb mooie kleedjes gevonden voor m'n 3 bruidsmeisjes, 30€ stuk!



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik25-2-2005 9:08:16

Zeker niet doen!!! Ikzelf ben vorige week bij mijn Mexx langs gegaan daar had je kleedjes voor 40Euro het stuk. Je had de kleedjes en dan had je van dezelfde genre ook broekje met kort kleedje. Ik vond het prachtig voor een bruiloft en ze kunnen het achteraf nog aandoen.
Als je 500 Euro per kleedje betaalt en die kinderen moeten maar eens vallen en er komt een scheurtje of vlekken in die moeilijk eruit gegaan. IK ZOU GEK WORDEN, dat is dan een maand voor niks werken.

groetjes,
Tiziana


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...