Nu Online
Momenteel zijn er 160 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Charlotte Mauritius

  31-1-2008 14:42:30
Charlotte

Wij gaan ook naar Mauritius. Wanneer trouwen jullie en wanneer vertrekken jullie dan op reis?
Met welke maatschappij hebben jullie geboekt?

Ik zie er al heel erg naar uit. Heb ondertussen ook een boekje via de ambassade ontvangen met echt heel veel informatie over het eiland in. Zo weten we wat we zeker willen/moeten zien.

Patricia
01/08/2008

Patricia

Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1216


Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik31-1-2008 16:30:02

Hoi Patricia
Wij trouwen op 19 september en vertrekken op 21 september naar Mauritius. We hebben de reis geboekt via ons vaste reisbureau, die op hun beurt boekten via Odysseus Travel. We verblijven er 10d in hotel Le Dinarobin. Ik kijk er eveneens enorm naar uit. We zijn nochthans gewoon om ver te reizen (Mexico,Venezuela,Indonesie al gedaan) maar dit zal toch wel iets speciaals worden denk ik. tZiet er allemaal zo wondermooi uit daar. kZal er (hopelijk) heel hard van genieten want tis voorlopig de laatste keer dat we zo'n reis maken, na de trouw moeten we nl heel hard beginnen sparen voor ons droomhuis...
Groetjes



Patricia

 Meld misbruik1-2-2008 10:10:35

Wij gaan ook voor 12dagen, 10nachten (twee dagen reizen hé), in hotel Le Meridien.
Wij gaan van 06/08-17/08. Wij hebben via ons reisbureau met Pegase geboekt.

Wij zijn niet gewoon om zo ver te reizen, tis onze eerste keer. Hopelijk is het in het vliegtuig niet te lastig. Het verst dat ik ben geweest is NY, dat was een uur of 7 vliegen.

Ik denk ook dat het eens iets heel speciaals zal zijn. Hopelijk zal voor ons het weer wat meevallen, maar de dingen die ik al gelezen heb, zijn toch wel ok. En echt warm weer is voor ons toch niet nodig.

Wij hebben al een huis gekocht, drie jaar geleden (tis niet ons droomhuis, maar we wonen er erg graag). We willen wel nog wat verbouwingen gaan doen in ons huis, dus daar zal ook voor gespaard moeten worden.

Patricia



Kim
13-9-2008
 Meld misbruik3-2-2008 15:21:30

Hey,

Wij trouwen op 13/9/08 en we zijn nog op zoek naar een leuke bestemming. We hadden ook de website van Pegase bekeken en Mauritius viel bij ons ook direct in de smaak! Kunnen jullie mij vertellen rond welke prijs het ligt om 10 dagen naar daar op huwelijksreis te gaan? (...en nu maar hopen dat het binnen ons budget valt!)

Alvast bedankt!
Kim



Patricia

 Meld misbruik9-2-2008 20:00:40

Wij boekten Le Meridien en all inclusive en dat komt toch op 5400€ voor twaalf dagen, tien nachten.

Groetjes
Patricia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...